دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1396 - 16:13
حجت الاسلام کلانتری در گفت‌وگو با آنا:

بخش عمده‌ جریان انقلاب اسلامی از دل جنبش‌ دانشجویی شکل می‌گیرد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: من به دانشجویان و جنبش‌ دانشجویی توصیه می‌کنم که از واقعیات 16 آذر آگاه شوند و وارد بازی و حاشیه‌های سیاسی نشوند.
کد خبر : 239603

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: باید از این فرصتی که 16 آذر در اختیار دانشجویان می‌گذارد، به نحو احسنت استفاده شود. ماهیت 16 آذر مقابله با استکبارستیزی دولت آمریکاست، بنابراین باید هم حوادثی که منجر به حادثه خونین 16 آذر شد و هم جنبش دانشجویی که از سال 1332 تا به امروز استمرار پیدا کرده است در دانشگاه‌ها مورد نقد و برررسی قرار گیرد.


وی ادامه داد: «بخشی عمده‌ای از جریان انقلاب اسلامی از دل همین جنبش‌ دانشجویی شکل گرفته است. دانشجویان علاقمند به فعالیت‌های سیاسی، باید از چنین رویکردی در جهت تبیین و افزایش بصیرت دانشجویی در دانشگاه‌ها استفاده کنند.»


کلانتری تاکید کرد: «من به دانشجویان و جنبش‌ دانشجویی توصیه می‌کنم که از واقعیات 16 آذر آگاه شوند و وارد بازی و حاشیه‌های سیاسی نشوند. دانشجویان باید مراقب سیاسی‌کاری‌های مخرب، که معمولا توسط باندهای خارج از دانشگاه به دانشجویان و جنبش‌ دانشجویی تحمیل می‌شود، باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته